elkar
Bilaketa
Aurreratua
 
Itxi
Posta elektronikoa:
L.O.P.D. politika

Liburuak  »  ekonomia eta zuzenbidea  »  enpresa  »  marketing eta salmentak
5 pilares del branding, los - anatomia de la marca - Joan Costa Sola-Segales
5 pilares del branding, los - anatomia de la marca
  • ISBN: 978-84-616-2835-3
  • EAN: 9788461628353
  • Argitaletxea: JOAN COSTA
  • Hizkuntza: Gaztelania
  • Edizio urtea: 2013
  • Formatua: RUSTIKA
  • Orri kopurua: 144
  • Neurria: 240x175x10

STOCKEAN Artikulua stock-ean. Artikulu hau eskuragarri dago elkar.eus gunean. Stock-ean dauden artikuluak 48 orduko epea (lan egunetan) amaitu aurretik ateratzen dira biltegitik. Entrega-epea aldatu egingo da bidalketa moduaren eta eskaera herriaren arabera.

20,00 €

elkar txartela 19,00 €

Saskiratu saskiratu

Bidalketa gastuak ?

DOAN elkar dendetan

ETXEAN DOAN 49€tik gora

Sinopsia
A parte de ser centro de negocio, factor económico y ¿capital de la empresa¿, las marcas son, para Joan Costa, ¿organismos, seres vivos y respirantes¿. A través de una mirada global y transversal sobre la marca, los autores de la presente obra nos aproximan la realidad del fenómeno marcario y buscan comprender la estructura invisible e indivisible de la marca. Lo que no es evidente, pero es. Lo que hay de general, permanente y universal en el fondo de las grandes marcas y todas ellas comparten: una estructura profunda, a partir de la cual surgirá la idea que proporcionará la imagen y mensaje posteriores.

BIDALKETAK DOAN

  • elkar liburu-dendetan
  • etxean 49€-tik aurrera (soilik penintsulan)

ITZULKETA

  • Gehienez 15 egun (jasotzen denetik)
  • Itzulketa bideak: elkar liburu-dendetan, biltegira bidali (Haizpea industriagunea 1, 20150 Aduna).
© 1998-2024 elkar liburu denda
X