Liburuak
»
giza eta gizarte zientziak
»
giza eta gizarte zientziak
»
komunikazioa
»
komunikazioaren saiakera
comunicacion politica digital en españa - del «pasalo» a podemos y de podemos a vox
- Egilea: Victor Sanpedro
- ISBN: 978-84-9180-768-1
- EAN: 9788491807681
- Argitaletxea: UOC , S.L.
- Bilduma: UOCPRESS
- Hizkuntza: Gaztelania
- Edizio urtea: 2021
- Formatua: RUSTIKA
- Orri kopurua: 240
- Neurria: 235x155x20
STOCKEAN Artikulua stock-ean. Artikulu hau eskuragarri dago elkar.eus gunean. Stock-ean dauden artikuluak 48 orduko epea (lan egunetan) amaitu aurretik ateratzen dira biltegitik. Entrega-epea aldatu egingo da bidalketa moduaren eta eskaera herriaren arabera.
Sinopsia
Entre 2004 y 2019, las movilizaciones digitales condicionaron las elecciones generales, minaron el bipartidismo y forzaron gobiernos de coalición inéditos. Desde el SMS «Pásalo» (2004) al 15M (2011), el tejido social lideró la tecnopolítica. El quincemayismo expresó un consenso masivo, transversal y contrahegemónico. Pero la comunicación política digital evolucionó en mercadotecnia electoral, bajo el control corporativo y estatal. Vox sustituyó a Podemos, rentabilizando el sistema mediático híbrido de televisión y plataformas-redes digitales. El corte de Internet, el 1-O en Cataluña, evidenció el control estatal de la Red. Y en paralelo, el periodismo digital ensayó protocolos y modelos que señalan los obstáculos y los retos de la comunicación política digital.
Bilduma bereko produktuak
game & play - diseño y analisis del juego, el jugador y el sistema ludico
Daniel Aranda Juarez / Salvador Gomez Garcia / Victor Navarro Remesal / Antonio Jose Planells De La Maza
elkar txartela 26,55 €
elkar txartela 22,50 €
elkar txartela 24,30 €
elkar txartela 22,50 €
elkar txartela 24,30 €