elkar
Bilaketa
Aurreratua
 
Itxi
Posta elektronikoa:
L.O.P.D. politika

Liburuak  »  zientziak  »  informatika  »  internet
Estrategias Y Marketing De Contenidos - Clara Avila
Estrategias Y Marketing De Contenidos
  • ISBN: 978-84-415-3959-4
  • EAN: 9788441539594
  • Argitaletxea: ANAYA
  • Bilduma: SOCIAL MEDIA
  • Hizkuntza: Gaztelania
  • Edizio urtea: 2019
  • Formatua: RUSTIKA
  • Orri kopurua: 288
  • Neurria: 225x175

STOCKEAN Artikulua stock-ean. Artikulu hau eskuragarri dago elkar.eus gunean. Stock-ean dauden artikuluak 48 orduko epea (lan egunetan) amaitu aurretik ateratzen dira biltegitik. Entrega-epea aldatu egingo da bidalketa moduaren eta eskaera herriaren arabera.

19,95 €

elkar txartela 18,95 €

Saskiratu saskiratu

Bidalketa gastuak ?

DOAN elkar dendetan

DOAN Hapiick puntuetan

ETXEAN DOAN 49€tik gora

Sinopsia
Una conversación en el ascensor por la mañana, el programa de radio que sonaba en el coche, el mensaje del ordenador al encenderse, todo eso es 'contenido'. Por supuesto, también estas palabras que lees ahora mismo. Cada vez que se transmite un mensaje se está hablando de 'contenido'. Si la gente pasa el día entero comunicándose, entonces hay 'contenido' en ese intercambio cotidiano. El contenido ha recibido muchas etiquetas y ha estado ubicado, como objeto de estudio, en distintas disciplinas. En el presente libro se analiza desde una perspectiva transversal: entender los mensajes de las marcas como narraciones, historias o como una charla con los consumidores. Las preguntas sobre cómo nace el contenido, por qué se itera y cuándo saber si funciona o no, son respondidas en este volumen. Aquí se encuentra su ciclo de vida completo, desde el diseño de producto hasta el marketing de contenidos.

BIDALKETAK DOAN

  • elkar liburu-dendetan
  • Hapiick puntuetan
  • etxean 49€-tik aurrera (soilik penintsulan)

ITZULKETA

  • Gehienez 15 egun (jasotzen denetik)
  • Itzulketa bideak: elkar liburu-dendetan, biltegira bidali (Portuetxe 88, 20.018 Donostia).
© 1998-2019 elkar liburu denda
X