fundamentos del branding
- Egilea: Javier Casanoves Boix
- ISBN: 978-84-16904-60-0
- EAN: 9788416904600
- Argitaletxea: PROFIT
- Hizkuntza: Gaztelania
- Edizio urtea: 2017
- Formatua: LIBURUA BESTE FORMATU BATEAN
- Orri kopurua: 240
- Neurria: 230x153x18
STOCKEAN Artikulua stock-ean. Artikulu hau eskuragarri dago elkar.eus gunean. Stock-ean dauden artikuluak 48 orduko epea (lan egunetan) amaitu aurretik ateratzen dira biltegitik. Entrega-epea aldatu egingo da bidalketa moduaren eta eskaera herriaren arabera.
Sinopsia
Fundamentos de Branding analiza la esencia de la marca y la importancia de generar valor para el consumidor. A partir de ahí, analiza la construcción de la estrategia de marca y las tendencias más novedosas en la era digital. Un libro que es fruto de la experiencia empresarial, docente e investigadora del autor.