persuasion - estrategias del creer
- Egilea: Jorge Lozano
- ISBN: 978-84-9860-691-1
- EAN: 9788498606911
- Argitaletxea: EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
- Bilduma: COMUNICACION
- Hizkuntza: Gaztelania
- Edizio urtea: 2012
STOCKEAN Artikulua stock-ean. Artikulu hau eskuragarri dago elkar.eus gunean. Stock-ean dauden artikuluak 48 orduko epea (lan egunetan) amaitu aurretik ateratzen dira biltegitik. Entrega-epea aldatu egingo da bidalketa moduaren eta eskaera herriaren arabera.
Sinopsia
Persuasión era una diosa, un arte de la sofística y una técnica de la retórica. Su signo: la eficacia. Fue y es la palabra eficaz. Un concepto, el de persuasión, que desde la retórica ha viajado a la filosofía y a la lógica, a la teoría de la argumentación y a la communication research. Hoy, en plena sociedad del conocimiento, la industria pesada de la comunicación no puede prescindir de esta estrategia en la que intervienen confianza y confidencia, credibilidad y credulidad?
Bilduma bereko produktuak
elkar txartela 17,10 €
elkar txartela 12,35 €